Bu Blogda Ara

12 Ekim 2015 Pazartesi

Sevdiğiyle Güler Aşığın Yüzü



Aşığın yalan olur mu hiç sözü
Yüreği yanarken güler mi yüzü
Seher vakti olur öter bülbüller
Sevdiğiyle güler aşığın yüzü

Güzel söyle hatırın sorayım mı?
Sormayıp yoluna yol olayı mı?
Eğer sevmez isen ben öleyim mi?
Senle güler benim yüzüm sevdiğim


Yokuş yolun olur mu acep düzü
Aşk ile güler aşığın o yüzü
Aşk ile çalar âşık aşktır sözü
Sevdiğiyle güler aşığın yüzü

Güzel söyle hatırın sorayım mı?
Sormayıp yoluna yol olayı mı?
Eğer sevmez isen ben öleyim mi?
Senle güler benim yüzüm sevdiğim


Aşksız âşık sürmez dünyada sefa
Aşksız âşık çeker dünyada cefa
Aşktır aşığın tüm derdine deva
Sevdiğiyle güler aşığın yüzü

Güzel söyle hatırın sorayım mı?
Sormayıp yoluna yol olayı mı?
Eğer sevmez isen ben öleyim mi?
Senle güler benim yüzüm sevdiğim


Kul Mehmet’im aşkla oldum ben âşık
Aşksız gönül gülmez işler karışık
Çal sazım gönül herkesle barışık
Sevdiğiyle güler aşığın yüzü


Güzel söyle hatırın sorayım mı?
Sormayıp yoluna yol olayı mı?
Eğer sevmez isen ben öleyim mi?
Senle güler benim yüzüm sevdiğim


Mehmet Aluç-Kul Mehmet-
0612549









Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç