Bu Blogda Ara

17 Kasım 2015 Salı

Hasretin Sızıntıların Acı Gölgesi Peşimi Hiç Bırakmaz İken...


Yıllar var ki kendi nefesimi duygularımı hislerimi hiçe saydım, senin nefesinle duygularınla yoluma bakıyorum nur tanem... Tüm hayatımı senin hayat gemine binerek devam ettiriyorum, coşkuları sevinçleri gülümsemeleri seninle yaşıyorum ve sana yaşatmak için kendimi hiçe sayarak senin gönlüne hayatımı adadım, gül yüzlüm... Sanma bunu yaptım da heveslerim kursağımda kaldı sanma, seninle gülümseyen yarınları kırlarda topladım gönlüne ektim hala o yarınların mis kokan çiçeklerini sinende kokluyorum nur tanem.

Senden önce hep yitikti yaşamım yarınlarım duygularım hislerim, seni ne zamanki tanıdım, her yitik olan her şeyimi gülüşünde gözlerinde buldum, sana ben her sarıldığımda hem sana hem yarınlarıma sarılıyorum bir tanem, biliyorum gönlünün saksısında beni hayallerimi yetiştiriyorsun benim için, gönlün kapısı penceresi hep bana açık benim gönlüm gibi. Gönlündeki sevgi ne kadar güçlü, bana yön veriyor yüreğim o güzel bakışlarınla çelikten bir duvar örüyor, beni her türlü tehlikelerden sıkıntılardan koruyor...
Rabbime hep şükür ediyorum gönlüne bu aşkı ve sevgiyi merhameti yerleştirdiği ve karşıma kaderime alnıma seni yazdığı için... Yoksa acılarım yalnızlıklarım kangren olmuş iken, ben dermanı merhemi senden başka hangi gönülde bulabilirdim... Rabbim dağına göre kar ve sonunda dağına göre güneş veriyor, binlerce kez şükürler olsun Rabbime. Her gün damlayan sızlarla damla damla yok olan gönlüm, şimdi gülüşünle damla damla gülümseyerek coşkun gönül denizinden yüzüyor, her gün alnında öperken o tertemiz gönlünü öpüyorum nur tanem.

Ah o gölgeler hasretin sızıntıların gölgesi peşimi hiç bırakmaz iken, seni o ilk gördüğüm anada hepsi kaçtı bir anda yok oldu, ondandır sana bakarken ben sende kayboluyorum, ondan dolayı şaşkın bana bakma gül tanem, bundandır sana olan gönül tutkum, sevgim aşkım... Ondandır sinen yaslanarak yarınlarımın türkülerini ninnilerini gülümseyen gönlünün eşliğinde dinliyorum, kınını kaybetmiş gönlümün kılıfı sensin, ondan dolayı sana saatlerce bakıyorum sarılıyorum gül tanem... Rabbim ömrümden alsın sana versin nur tanem...

Kul Mehmet gül bakışlın uğradı gönlüne
Sana hayattan verdi haber
Onsuz ömür sanki bana derdi var git geber
Gelişi bana oldu hayat yendim kederi işte bu zafer
Ömrüm yolun gözledi yıllarca geldin işte çok şükür
Gülüşünle oldum ben dünyada en mutlu milyarder

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç