Bu Blogda Ara

21 Kasım 2015 Cumartesi

Yıkılıyor Türkmen Dağı Yiğidim


Yıkılıyor Türkmen dağı yiğidim
Oğuz Türkleri'nin dalları kırılıyor efendim
Ruslar vicdansız Türkmen'i yok ediyor dilim dilim
Fransa için saygı duruşunda bulunanlar da ses yok yiğidim

İnsan gibi yaşamayı istedik bırakmadılar efendim
Ne yaptık bilinmez Müslüman bu eziyet anladım yiğidim
Son yiğit kalemiz Türkiye koşar gelir kalmayız yiğidim naçar
Sen yiğitsin atan yiğit Türk söyle yiğidim kim ölümden kaçar
Fransa için saygı duruşunda bulunanlar da ses yok yiğidim

Göster cemalini yardımla yetiş Türkiye'm
Zalim bombalarla gelir güç kalmadı kime ne diyem
Rahmana el açtım ondan güç aldım terk edip nereye gidem
Dayan yiğidim zafer ufukta geliyor ölürsem,
gömün vatanıma ancak böyle gülem.
Fransa için saygı duruşunda bulunanlar da ses yok yiğidim

Zalimde var nefret olmaz insanlık böyle nefret görmedim
Az senin yanında kalayım gül yüzüne bakayım,
 güleyim dedim yiğidim gülemedim.
Nefret kin ile hiç kimseye bir şey diyemedim
Neden zalim kin nefret kusar hiç çözemedim
Fransa için saygı duruşunda bulunanlar da ses yok yiğidim


Herkes için bir gün mezar kazılacak göçüp gidilecek
Değmesin Türk yiğidimden başka ayak toprağıma yoksa ezilecek
Zalim pişkinlikle güler Türkiye'm koşunca ne yapacağını bilmeyecek
Namerde ezdirme toprağımı yiğidim mezarda kemiklerimiz sızlayacak
Fransa için saygı duruşunda bulunanlar da ses yok yiğidim

Git yiğidim toprak vatan için git cepheye sen artık
Gidenler dönmese de şehit olur vatan için vatan değil satılık
Türkmen dağım hep güldün bana artık ağlama artık
Düşünürüm yiğidim neden düşman nefret kusar,
 anladım onlarda yok akıl merhamet insanlık mantık.
Fransa için saygı duruşunda bulunanlar da ses yok yiğidim


Kul Mehmet'im der ki Yetiş Türkiye yiğitlerim yıkılıyor bir bir
Zalim düşman gökyüzünde yağdırır tonlarca zehir
Bu katliamdır yetişin ölen insandır etmeyin artık tehir
Yıkılan Türkmen olsa da Türkiye atana ait bunca şehir
Yıkılır yiğitlerim kanla doldu bunca yıldır tertemiz akan nehir
Fransa için saygı duruşunda bulunanlar da ses yok yiğidim



Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç