Bu Blogda Ara

20 Kasım 2015 Cuma

Şimdi Ne Yapsan Boşa...



Bir gün kilitlenecek bu beden
Konuşmaya bulunmayacak neden
Ağlasan da ağlayamazsın
Azrail alınca tatlı canı
Ağlama artık boşa
Yıkardın giderdi hoşa
Şimdi kıvranma sen boşa
Cezanı çek koşa koşa
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa

Yürüdün nefretle yan yana
Zehir akıttın her cana
Karışma yapma dedim sana
Karışma sen dedin bana
İşte şimdi hak ettin
Azap dolu mezarı
Bağırsan da duyan olmaz
Halin nedir bilen olmaz
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa

Musalladasın yerin soğuk
Sıcak yerde yapma dedim
Olmaz dedim yatacak yerin
Şimdi kıvran dön dönemezsin
Bağırsan da duyan olmaz
Halin nedir bilen olmaz
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa
Anlatma artık halini
Duyan olmaz soran olmaz
Mühür basıldı artık,
Azap senin hakkın
Doyasıya yaşa kendin takıl
Bağırsan da duyan olmaz
Halin nedir bilen olmaz
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa

Kötü çıkardı nefesin
Kirletme yıkma dedim nefesi
Elinde nefret kafesi
İçinde gönülleri yıkma
Hapis etme dedim
Bağırsan da duyan olmaz
Halin nedir bilen olmaz
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa

Şimdi deme ben yandım
Nefis şeytana ben kandım
Böyle olmayacaktı sandım
Nefsimle ben uydum daldım
Hata sende deme sakın yandım
Gitme dediler kendini adam sandın
Sandın sandın şimdi işte yandın
Bağırsan da duyan olmaz
Halin nedir bilen olmaz
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa

Dilin dilin lal oldu dilin
Artık tutmaz oldu elin
Kırıldı işte belin
Ağlayamazsın artık derin derin
Yerin artık olmaz serin
Göründü işte kelin
Rahat değil artık yerin
Akmazdı helale terin
Şimdi yanarsın derim
Bağırsan da duyan olmaz
Halin nedir bilen olmaz
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa

Kul Mehmet'im derim yalnız yerin
Bekleme artık gündüzü derim
Sana dedim yüce Allah kerim
Dedin ben her şeyi bilirim
Mezarda rahat değil dersin yerim
Yapmasaydın bunca kötü haltı derim
Sandın sandın şimdi işte yandın
Bağırsan da duyan olmaz
Halin nedir bilen olmaz
Kilitlenmeden aklın geleydi başa
Şimdi ne yapsan boşa

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç