Bu Blogda Ara

22 Şubat 2016 Pazartesi

Nebiye Ulaştır Yolumuzu



Lütfünü esirgemeyen Yüce Allah’ım
Ömrümüz hata günah dolu Rahmanım
Sana döndüm geç oldu yönümü
İmanınla doldur özümü aç gözümüzü
Sana gül kokan nebiye ulaştır yolumuzu

Nefis şeytanla başımı vururken taşa
Nefis şeytan kandırdı dedi olursun paşa
Akıttılar gözümde yaş yatırdılar günah çamuruna
Senin yolun bu dediler işte böyle yaşa
İmanınla doldur özümü aç gözümüzü
Sana gül kokan nebiye ulaştır yolumuzu


Geç ayıktım geldim huzuruna Allah’ım
Dertlerime derman sensin Yüce Rahmanım
Kendim düştüm sen düşürdün diyemem hâşâ
Boş yere inandım başım vurdum taşa
İmanınla doldur özümü aç gözümüzü
Sana gül kokan nebiye ulaştır yolumuzu


Doğarken giymiştik unuttum ben kefen
Bu âlem bize tapulu değil bilemedik edindik mesken
Ölenlerden ders almadık önlerimizden geçip giderken
Bu dünya ya gelirken bize kalacak derken ecel alıp giderken
İmanınla doldur özümü aç gözümüzü
Sana gül kokan nebiye ulaştır yolumuzu

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç