Bu Blogda Ara

24 Şubat 2016 Çarşamba

Viran Olan Gönlümü Sevindirdim



 Söyle bana kaçtır senin yaşın
Baş üstünde oynar gözün kaşın
Sağa sola döner o başın
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli

Yüreğin yanar alevden bir kor
Sen aşkı sevip yaşayana sor
Az çileyi çekersen iyiye yor
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli


Viran yerde durmaz aşk iyi bilmeli
Girdiğin bu yolda doğru olmalı gitmeli
Önündeki yüksek dağları aşıp geçmeli
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli

Sanma dünya senin etrafında döner
Yaşayan bu beden ecel ile söner
Merhamet nefreti anında yok eder
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli

Aşk seher vaktinde gülümser gezer
Aşksız gezmek ölümden beter
Acı çile bir gün olur biter gider
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli

Aşksız bu gönül her an aç
Aşk bu gönül’e derman ilaç
Gönlündeki aşkı merhameti saç
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli

Aşk ile seven merhameti sanmayın gizler
Aşk sevdiğini her an özler
Aşk gelince dilde bitmez sözler
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli

Kul Mehmet’im aşk ile sevilir taze çağında
Aşk gezer nazlı yârin gül bağında
Yâri gördüm sevdim yirmi üç yaşında
Aşk ile sevmenin vardır bedeli
Viran olan gönlümü sevindirdim
Nazlı yârin peşine düştün düşeli
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-





Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç