Bu Blogda Ara

22 Şubat 2016 Pazartesi

Var Git Güzel



Akıl mantık ile sevmedin gönülden dışarı çıktın
Gönül evine değer vermedin utanmadan yıktın
Hayret etmiş gibi birde edepsizce durdun baktın
Var git güzel sen yoluna senden bana yar olmaz

Yıkık hatıralar arasında kendi düşlerimle kaldım
Bir güzel seveyim dedim seveyim derken yandım
Severken herkesi kendim gibi dürüst kul sandım
Var git güzel sen yoluna senden bana yar olmaz

Bülbül gibi gül dalına neşeyle ben konarken
Gül yerine zakkum ağacına konup yanarken
Her gün damla damla seninle ben solarken
Var git güzel sen yoluna senden bana yar olmaz

Kul Mehmet’im yazlarım artık oldu kışım
Dertsiz iken bin dertlerle dolu bu başım
Gece gündüz akıyor artık benim gözyaşım
Var git güzel sen yoluna senden bana yar olmaz
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç