Bu Blogda Ara

31 Mart 2016 Perşembe

Yalan sözlere inanma



Hecelerim bugün durgun kalemim yazmaya çekinir
Nazlı yârin gözleri durgun hemen çabuk incinir
Efkârım duman duman tüter sinirlenirim gerinir
Az gülümse nazlı yârim gönlüm açılır
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir

Aç gönlünü yârim ay göğsünde doğsun
Yıldızlara dokunurken yüreğin benimle olsun
Bir bulut gibi hafif hafif süzül gir göğsüme
Islat yağmurunla bu kurumuş gönlümü yeşert
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir

Bir toprak kokusu gibi gönlüme toprak ol
Burcu burcu aşk ekeyim koklayayım canım ol
Ilık bir rüzgâr gibi es gönlüme bahar gibi gönlüme dol
Hasretin rengi siyah sen vuslat ile bembeyaz gülümse
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir

Gecelerim sensizliğinin çığlığında yorgun
Sen yanımda olmazsan sözlerim kalemim durgun
Denizde dalmışta sanki bu gönlüm yemiş vurgun
Gel yüreğimdeki isyanı gülümseyişinle sen sustur
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir

Gülüşünü kurumuş bir gül gibi saklıyorum
Her kokunu aldığımda ben sana koşuyorum
Sen beni aşk ile sarınca inan ben coşuyorum
Buruk bir Hüzün’e düşme gönlüm nazlı yârin yanında
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir

Gözlerimde kışı geldin bahara çevirdin
Beni yıkan yalnızlığımı uçurumlara attın devirdin
Aşk diyarında mutlulukları alıp bana getirdin
Yüreğim sevdana susamış sana doğru akar akar
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir

Rüzgâr gibi estin gönül pencerem açıktı girdin içeri
Yağmur yağarken açıktı pencerem kokunla girdin gönlümün şekeri
Karanlık gecede gönül kapım açıktı ay gibi doğdun gönlüme
Kapalı gönül kapımı gülümsemen ile açtın gönlümün dilberi
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir

Kul Mehmet’im ben seni hiç bitmeyecek aşkla sevdim
Bu gönlüme seni hiç solmayacak gül gibi ektim
Senin de beni candan sevdiğini bildim canım diye seslendim
Yaşayacağımız güzel günleri hayal et seni çok seviyorum
Yalan sözlere inanma bu gönlüm hep seni beğenir
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç