Bu Blogda Ara

2 Nisan 2016 Cumartesi

Siz Söyleyin ?

http://mehmetaluc06.blogspot.com.tr/

Neden bana eğdin o hilal kaşı
Akıttın gözümde cümle yaşı
Sendin bu canımın yoldaşı
Gönlü aşka açık olmayan sevilir mi siz söyleyin?

Üstüne dar geldi aşk denilen yelek
Her suçu işledin dedin yaptı felek
Kendini suçlu görmedin kendin sandın melek
Hatasını bilmeyenle aşk yolunda yürünür mü siz söyleyin?

Senin için diledim binlerce dilek
Dedim hep seninle gülek
Aşk denizinde beraber yüzek
Kadir kıymet bilmeyenle gülünür mü siz söyleyin?

Gönül kapını çaldım sen sandın çalıyor dümbelek
Dedim yaklaşır bana sevdiğim o civelek
Bana sonunda yaptın onlarca kelek
Gönül kapısını açmayanla ölünür mü söyleyin?

Senin için kalbimde aşkı sakladım
Senden başka her şeyi sevmeyi gönlüme yasakladım
Seviyorum dedim sen hiç anlamdın kaçtın adım adım
Gönülden sevmeyenle hayat bölünür mü söyleyin?

Hep sana doğru koştum hiç kaçmadım
Sensiz gecelerde gizli gizli ağladım
Dualarımla gündüzümü geceme bağladım
Aşktan kaçan ile mutluluğa yürür mü insan söyleyin?

Bu gönlüm vefasızlığınla yandı dedim yanmadım
Seni bana anlatanların sözlerine hiç kanmadım
Senden başka kimsenin gözlerine bakmadım
Kucak açmayan sevgiliye sarılır mı insan siz söyleyin?

Yıllarca beklerim sevdim ise ben gideni
Beni sevmemenin yoktu hiçbir nedeni
Allah kavuştursun her bir seveni
Gidip te gelmeyen olursa hasret biter mi siz söyleyin?

Kul Mehmet’im çok şükür güldün bana sonunda
Aşk ile gülümser girerim senin nazik koluna
Hiç bakmam sen varken ben sağıma soluma
Aşk ile gülümseyenle bir ömür insan yaşar

Aşkın gülümsemesi ile insan yârine bakar şaşar
İnsan mutluluğa yâri ile uçarcasına koşar

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç