Bu Blogda Ara

9 Nisan 2016 Cumartesi

Gönül Suretim



Gönül suretimi ben aşkla yaktım bu beni
Gönül suretinde ben gördüm hiç sanma seni
Aşk suretime bak o zaman görürsün seni
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Toprak suret surette bizde toprak değil mi?
Topraktan gelen bizler toprak olan değil mi?
Bu kavga dövüşler hırs hepsi boşa değil mi?
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Aşk suretinde gezen gönlüm işte kayboldu
Benlik denilen nefse bunlar bir bir ders oldu
Aşk ile yanmazsam aşk arar mı söyle beni?
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Göz göz olup yaşını aşk ile akıtacak
Gönül gönül olup aşk ilinde hep koşacak
Yar dediğin karşıda aşkla sana bakacak
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Düş oldun düşümde ben bensizde gördüm seni
Aşk ilinde sen aşksız gördün mü söyle beni
Leyla gibi giydin mi gönle aşk elbiseni
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Aşkı yaşamazsam o aşk söyle neyler beni
Çare Rahmandan neyler o çaresizlik seni
Nefes Rahmandan nefes ölüm neyler bedeni
Mezar kapı ne eder bu içine gireni
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Hak yolunda yürüyen aşığa aşkı yeter
Aşk yolunda yürüyen sanmayın olur beter
Cümle nefret kinler aşk yolunda çürür biter
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Gönül suretime sen bakma görmezsin seni
Gönül suretim aşkla oldu aşkla gör beni
Aşk yolunda pervane ol sen görürüm seni
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni

Kul Mehmet’im aşk için kaybolursam bul beni
Aşk suretine bürün görürsün sende beni
Aşk suretine girdin bende gördüm bak seni
Gönül suretime sen bakma görmezsin seni
Mehmet Aluç-Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç