Bu Blogda Ara

7 Nisan 2016 Perşembe

Rahman ile


İlmik ilmik kalbime imanı ördüm
İmanım olmadan çok dertler çektim
Sanki her gün binlerce kez öldüm
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Derdime derman için insanlara çareler sordum
Çare diye binlerce sebepsiz sözler duydum
Çok şükür aradım en sonunda iman yolunu buldum
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Düşenin dostu Allah imiş öğrendim
Kendi elimle düştüm hep kendim çektim
Gülümseyeyim derken hep çelmeleri gördüm
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Dert gizli olsa da gönülde Rahman bilir
Her an insan Rahman ile dirilir
Merhametli olan her kul sevilir
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Akıp giden zaman içinde kayboldum
Arayıp dedim kendime dost bulayım
Dost bulamadım Rahmanı buldum kaybolmadım
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Rabbim halden anlamayana muhtaç etmesin
Mezar kapısını açsın yanına göndermesin
Gönlümüzdeki derdin dermanın bilir sezdirmesin
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Ah yüzler ah o gözler ah o eller
Laftan halden anlamayan sözler gözler eller
İyilik için uzanmadan cepten el ile gezenler
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Dert sıkıntı bitmez diyenler
Kara gün içinde kara kara kalsın diyenler
Gülümsemek isterken gülümsemesin diyenler 
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Dertler ile canda bağlar viran olmaz
Hak yolunda hakkı bulan yorulmaz
Hak aşığına yollar sorulmaz
Rahman ile İman ile oldum dirildim

Kul Mehmet’im dertler kullar içindir geçer
Dermanı veren Rabbim izni ile biter
İyi gün dostu kara gün oldu mu acep nereye gider
Dert bitince Rabbim izni ile neden söylemedin bana diye,
Birde utanmadan ahkâm keser
Rahman ile İman ile oldum dirildim
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç