Bu Blogda Ara

5 Nisan 2016 Salı

Keserim O Dili



Kim demiş bu dilim sana yalan söylemiş
Keserim o dili yine yalan söyletmem
Sevenleri kıskananlar hep böyleymiş
Daha başka bir şey söylemem
Onları Allah'a havale ederim ben

Seni ben firak toprağına düşürmem
Sana kötü gün yüzü hiç göstermem
Seni bırakıp başka yere gidemem
Yalan söyleyenlere beddua edemem
Onları Allah'a havale ederim ben

Ah o yalancıların dilinde kemik olsa
O kemik yalanla kırılsa lal olsa
Gönüllerinde yeşeren o dal kırılsa
Ben yine üzülürüm böyle söyleyemem
Onları Allah'a havale ederim ben

Baksana onlara gülüş yok gülüşlerinde
Onlarda pişman olacak günün birinde
İnsan nasıl konuşur böyle başkası aleyhinde
Allah ıslah etsin derim küsemem
Onları Allah'a havale ederim ben

Biliyorum onlarda biraz kıskançlık var
Sen gel aşk ile beni kollarına sar
Onlar ister ki başımıza hep yağsın kar
Onlarda yürek varmış diyemem
Onları Allah'a havale ederim ben

Ben seni yıllarca bu gönlüm için aradım
Aldım bu gönlümü o gönlüne bağladım
Dağ taş ova demedim hep seni çağırdım
Yalancıların sözüne güvenirsin diyemem
Onları Allah'a havale ederim ben

Onlara ben ne söz söylesem de dinlemezler
Onlar halden anlamaz güzel söz söylemezler
Aşk ile sevmek nedir dersen bir şey söyleyemezler     
Aşk ile sevsinler derim başka bir şey demem
Onları 'Allah'a havale ederim ben

İnsan sevdiği gönlünde nasıl istenilir olsun kayıp
Onların yaptıklarını da sorarsan inan çok çok ayıp
Onların bu yalan haline derman bile bulamaz tıp
İnsan birbirini sevmeli yoksa bu hayat yaşanır mı bilmem
Onları Allah'a havale ederim ben

Kul Mehmet’im söylerim böyle yalancılar çok gördüm
Aşkı aldım kalbime yârim seninle ilmik ilmik ördüm
Seni sevdim mutlu yarınları mutlulukla düğümledim
Aşk ile gel sevelim de görsünler de utansınlar derim
Onları Allah'a havale etmekten vazgeçtim ben derim
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç