Bu Blogda Ara

15 Mayıs 2016 Pazar

Atışalım Güzellikler Çıksın Meydana-2



neden sen boş gözlerle bomboş bakar gezersin
kendi çıkarın için masumları ezersin
cehennem için kefen sen kendine biçersin
nefis şeytan ile sen neden boşa gezersin

imandır bu dünyada bulunmaz bir hazine
nefis şeytanla gezmek söyle senin neyine
nasıl yaşarsın söyle sen edepsizcesine
nefis şeytan ile sen neden boşa gülersin

neden nefesin hakkın yolunda hiç dinlenmez
önündeki cehennem çukurun gözün örmez
kazanırken kulların ey hakkını sen vermez
nefis şeytan ile sen neden boşa gidersin

gönlünde gönüllerde açma sen sakın yara
zalimliğinle sana güzellik nasıl vara
bir gün düşersin sende ah'la dermansız dara
nefis şeytan ile sen neden boşa neylersin

adımlar yaklaşırken adım adım mezara
bir adım varda gel hak yola sende bir ara
gönlüne erişilmez niyetin hakka vara
nefis şeytan ile sen neden boşa gülersin

atma sakın sen nefis şeytanın o okunu
gelir sanada değer kaybetirir yolunu
hakkın zoruna gider kırar senin kolunu
nefis şeytan ile sen neden boşa gezersin

kul mehmetim tıkanır gibi neden hep yerler
aç gezenleri neden yaşarken hiç görmezler
hak yolda hakka doğru neden hiç yürümezler
nefis şeytanla ey kul neden boşa gidersin
Mehmet Aluç-Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç