Bu Blogda Ara

18 Mayıs 2016 Çarşamba

Söyle

Ey gönül bir ömür taşıdın kibri
Eli açık olmadın kaldın cimri
Tutmadın hiç neden Allah’ın emri
Söyle ben seni ne yapayım gönül
 
Hep yaşattın bana sürgün hayatı
Yedirdiğin her şey zaten bayattı
Söyle kime sattın sen kim zorladı
Söyle ben seni ne yapayım gönül
 
Hep nefis şeytanla oldun her günde
Hiç kapın açmadın bana zor günde
Gezdin nefis şeytanla el cebinde
Söyle ben seni ne yapayım gönül
 
Söyle neydi bana olan bu kinin
Niye bana hakka dönmedi yüzün
Bir duaya açılmadı hiç elin
Söyle ben seni ne yapayım gönül
 
Karanlıkta bıraktın neydi suçum
Kul Mehmet değimliydi yaşam koçun
Söyle şimdi hüsran oldu bak sonun
Söyle ben seni ne yapayım gönül
Mehmet Aluç-Kul-Mehmet-

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç