Bu Blogda Ara

19 Nisan 2017 Çarşamba

Varlıksızlık İle Gelen Darlık


darlık çekmek ile ilgili görsel sonucu

Beraber el eleyken aşkımız için göstermedin bir varlık
Şimdi ayrıldık sen istedin bak çekiyoruz ayrı ayrı darlık

Gurbet ilde yalnız kaldım sensizim bulamadım bir hürlük
Bir lokma ekmeğe tahammül edemedin çektirdin bana güçlük

Senden istediğim bir tebessümle gönülden bir birlikti
Arzularınla beni boğdun resmen bu düpedüz fikirsizlikti

Gönlümü önüne serdim al dedim sana bahçelerden bir gülistanlık
Her hiçbir şeyi beğenmedim aşkımla beraber dedin bu ne zayıflık

Sana dedim az sabırla yanımda ol her şeyin başı sağlıktır
Sen bana dedin bu söylediğini resmen zavallılıktır

Ben dedim aşkımızın hatırasına az saygı göster biraz gülümse
Sen dedin benim yolum çıkmaz aşka gelme benimle yolum dikse

Ben aşkımı hiçbir şeyle etmem mukayese
Senin maksadın dünya malıymış arzularına kavuşmakmış meğerse

Yalvardım yakardım ne olur az anlayışlı ol diye sana ver bana bir buse
Sen dedin yürü bakalım kes tıraşı arkada iyi görünsün ense

Bak dedim sinemde açtın binlerce yara
Bari sen vurdun sen açtın bu yarayı gel sar eller mi sara

Beni dermansız dertler içine dünya değil sen koydun
Birde yetmezmiş gibi bürütüs gibi sırtımdan hançerledin vurdun


Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç