Bu Blogda Ara

23 Aralık 2014 Salı

Boş Yere Gezdin Yeter Uyan







 Ey Gönül için kapkara dolu kir
Yıkanmak için İmanı al çek zikir
Yoksa sonun karanlık al az fikir
Haydi, ne olur beni kendini de yakma


Boş yere gezdin yıktın yeter uyan
Uydurdun bin bir yalan ile dolan
Kandırdın kendini insanları şaklaban
Haydi, ne olur beni kendini yakma

İman yolundan sakın sakın ola kopma
Dünya malına kanıp sakın ona tapma
Rahman’ın kapısında sen hiç kaçma
Haydi, ne olur beni kendini yakma

El aç semaya yardım dile Rahmandan
Nur nur yağar göğsüne iman inanırsan
Şeytan ile nefsini uçurumdan atarsan
Haydi, ne olur beni kendini de yakma

Dik kafalılığınla şeytana yardım edersin
Şeytan yarı yolda bırakır sen nereye gidersin
Pişman ol Rahmanın kapısına yönel
Rahman merhameti ile bekliyor kaçma

İsyan ile olursan sonun cehennem
Vallahi gülemezsin sen her dem
Gemisini kurtarandır her zaman kaptan
Yeter artık ömür bitiyor vakit geçmeden uyan

Bak ömrünü boşa geçirme vaktin olur ziyan
İman ile Kuran ile ol Rahman koşar sana her an
Mutlulukla gülümsersin insanlara her zaman
Ahirette karşılığını alırsın inan her an

Kul Mehmet’im imanı al göğsüne ol kâmil insan
İnsanlara yardım et Rahman verir sana ihsan
İnsanların derdine koş olabilirsin derman
Rahman bunun için yarattı eline verdi ferman
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç