Bu Blogda Ara

27 Aralık 2014 Cumartesi

Hayran Kalsın Bu Kul Sana

Hayran Kalsın Bu Kul Sana

Hayran Kalsın Bu Kul SanaHayran Kalsın Bu Kul Sana

Elvan elvan gözlerin
Baldan tatlıdır sözlerin
Bana uzanır gönül ellerin
Gönlümde yetişiyor taze güllerin
Hayran kalsın bu kul sana

Sürmelidir gözlerin
Gönül alıcı sözlerin
Ne yumuşaktır dizlerin
Bana dönsün yüzlerin
Hayran baksın bu kul sana

Çağlar seninle neşem
Baldan tatlı gündüz gecem
Bin güzel içinde seni seçem
Sensin benim tek hecem
Hayran olsun bu kul sana

Dilbeste adına hayran oldum
Kendimi ben sende buldum
Seni sevdim can buldum
Bu mutluluğa layık olsun bu kul
Hayran kalsın bu kul sana

Kul Mehmet gönlünü bağlamış sana
Haydi, koşarak sen gel bana
Gel aşk ile yanalım yana yana
Ayrılmayalım bir o yana bir bu yana
Hayran hayran baksın bu kul sana
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç