Bu Blogda Ara

22 Aralık 2014 Pazartesi

Ne Kadar Yazsam Seni



Yetmedi artık seni bu gönlüme yazdığım
Bir gelsen de bendeki senin resmini çizsen
Oku sana yazdığım sen kokan şiirleri
Ne kadar yazsam seni gönlüme az geliyor

Aşkın zincirini sen gönlüme mi doladın
Seni sevdim de gönlüm senle oldu apaydın
Aşkın deryasında sen beni aşkla sınadın
Ne kadar yazsam seni gönlüme az geliyor

Seni sevdiğim için bana bedel ödetme
Dünyanın güzelleri hiç gönlüme girmeye
Sensiz inan dünyada ömrüm yüzüm gülmeye
Ne kadar yazsam seni gönlüme az geliyor


Kul Mehmet’im vefakar ömrümü sana verdim
Kıramadım hasretin zincirini pes ettim
Ben aşkın kapısını çalmaya geldim amma
Sen terk edip gidersin diye ödüm kopuyor
Mehmet Aluç



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç