Bu Blogda Ara

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Ey Aşk




Gel ey sevgili aşkın tövbesi ile gönlümü yıka
Aşkın gülen gözleri ile elimi yüzümü yıka
Gelmez geceleri getiren ey aşk ömrümü yıka
Seninle gönüller seveceğini arar
Sen değilsin inan şerbetli çilenle zarar
Seven içinde her an kendini arar
Sende seven gönlü merhametli kollarınla sararsın
Ey aşk
Kürek kemiklerimi mutlulukla kıran aşk
Sıtma nöbeti ile yârin gözlerinde beni güldüren aşk
Ve işte dudaklarımı senin isminle her an açıp kapatıyorum
Yollarda hayalimle bana gülen aşk
Eksik olan beni tamamlayan aşk
Sana kimler zincir vuracak
Kim önüne set çekecek ağlatacak
Sen bendesin ben sendeyim
Ne ben sendeyim ne sen bendesin
İkimizde yüce Rahmanın önünde secde eden iki yüreğiz
İkimizde Yüce Rahmandan bir nefesiz
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç