Bu Blogda Ara

5 Temmuz 2015 Pazar

Yine Sensin Gönül Kaptanım




Yine Sensin Gönül Kaptanım

Bak işte doğan güneş senin gülüşünle beraber gönlüme doğuyor, seni sevmeye izin geren gönül güzelliğin içi güneş ile ısıtıyor, sanki yeniden hayat veriyor bu ruhuma bir tanem...

Gönlümde aşkın filizlerini açtıran gülüşüne hayranım, gönül bahçemde mutlulukla yürümene de hayranım, bakmana da salınarak yürümene de, dilinde dökülen aşk sözcükleri heceleri yarınıma ışık umut olurken, seni kollarımda sarmak, dünyanın hazinelerine değer bir tanem...

Gönlüme aşk elbisesini giydiren sen, beni deliler gibi seven sen, mecnun gibi sevmeme izin veren yine sen, ayrılığın kapısını ömrümün suratına kapatan yine sensin nur tanem...

Ömrümün rotası şaştığı anda, yolunu kaybettiği anda, usta bir kaptan gibi, ömrümün rotasını aşk limanına götüren sen usta bir kaptan, ömrüme rota çizen gönül gemimin yönünü çizen sen usta bir seven, aşk ve sevda denizinde beni mutluluk gemisinde yolculuk ettiren yine sensin gönül kaptanım...

Kederler uğramasın saçının bir teline
Hasret uğramasın gözyaşı ile gözüne
Ayrılık çalmasın kapını nur tanem
Ben yanayım derdine kederine sen yanma
Sen sadece sev beni
Ben kederin hasretin ayrılığın yolunda beklerim
Senin kapına uğramasın diye nur tanem
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç