Bu Blogda Ara

30 Eylül 2015 Çarşamba

Bir Tanem Nur tanem...

 
                     
Mehtap denizde parıldarken sende gönlümde parıldıyorsun yeni doğan ay gibi bir tanem, mehtap seni sevdiğim için bana gülümsüyordu biliyorum, seni sevmeden önce mehtap hep bana küskündü… Yıldızların parıltısı yeryüzüne yansırken saçlarında yıldızlar doğuyor, bilirsin biz uyurken, ben sen uyumadan uyumam iyi bilirsin, şimdi yine uyumadım ve tek tek saçlarında doğan yıldızları sayıyorum yine bir tanem… Mehtap gecede iz bırakırken, o tatlı gülüşünde kalbinde binlerce iz bırakıyordu sen kokan gülüşün gibi.

Her gün yatağa yatarken bir demet çiçeklerin arasında yatıyorum sanki sen benim için solmayan bir demet çiçeksin bir tanem… Çiçekler sen kokuyor, gece sen kokuyor, dünyam sen kokuyor nur tanem…

Yatarken senli yatıyorum, rüyalarımda hep seni gülümserken bana koşarak ve sarılırken buluyorum bir tanem… Hele o güzel mutluluk ışıltısı ile mutluluk saçan gözlerine bakınca, dünyam hayatım hayallerim mutlulukla doluyor ve taşıyor, nur tanem…
İyi ki seni seven beni sevdin, ömrümü mutlulukla gülüşlerin ile doldurdun bir tanem… Yüceler yücesi Allah'ın seni koruması için binlerce melek göndersin ve gönderiyor da sana bakınca o meleklerin kanat çırpışlarını duyuyorum aynı sevgi aşk merhamet dolu kalbinin sesini duyduğum gibi nur tanem... Gönlünde ki aşk bahçesine bahçıvan olmak çok büyük bir mutluluk çünkü gönlünde binlerce bahar çiçekleri açıyor ve ben kokularından mest oluyorum biliyor musun nur tanem… Seni hiç bitmeyen her gün yeniden yeşeren yarınlar gibi seviyorum, biliyorum sende beni seviyorsun ve kollarımda uyurken rüyanda bile bana gülümsüyorsun ve ben nur yüzüne bakarak uymak yerine tatlı gülüşünle hayat buluyorum bir tanem…

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç