Bu Blogda Ara

1 Ekim 2015 Perşembe

Muhtaç Eyledin



Yoluna ömrü mü yol eyledim
Kurdum hayalleri boşa bekledim
Yaz gününde boşa kışı yaşadım
İzini bulmak için vatanı talan eyledim
Sen beni el âleme muhtaç eyledin

Seni ararken gezdim cümle âlemi
Elimden düşürmedim seni yazan kalemi
Peşinden yaşasam da hasret ile elemi
Viran yerleri kendime mesken eyledim
Sen beni el âleme muhtaç eyledin

Gönlümün fermanı bu aşktadır
Aşk gözlerde akan yaştadır
Ömür geçer boşa ölüm baştadır
İzini bulmak için vatanı talan eyledim
Sen beni el âleme muhtaç eyledin

Kul Mehmet’im sevenin ahı tutar
Tutar tutar viran yollara atar
Bir derdin içine bin dert katar
Bir de yetmez gibi terk edip gider
Viran yerleri kendime mesken eyledim
Sen beni el âleme muhtaç eyledin

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç