Bu Blogda Ara

2 Ekim 2015 Cuma

Gittin de...


Ayrılık yolunu kapattım ben
Ararsan beni bulursun sen
Ayrılık yoluna gitme dedim sana
Duymadın beni terk ettin gittin sen

Artık seni arasam da faydası yok
Vuslat kapısına dönecek yönün mü yok
Ne söylesem dersin karnım tok
Duymadın beni terk ettin gittin sen

Ayrılık yolun bilirim karanlık
İçinde dost bulamazsın içi dolu pişmanlık
Gel dön geri aramızda yok düşmanlık
Duymadın beni terk ettin gittin sen

Bahtına kadere kızma sen kendin istedin
Gönül tahtını kendin bozdun çektin gittin
Tek başına ayrılığa tahammül edilmez dedim
Duymadın beni terk ettin gittin sen

Aşk merhameti gönlünde soydun
Güzellik edebini yol ortasına koydun
Ne oldu da merhamete dostluğa doydun
Duymadın beni terk ettin gittin sen

Kul Mehmet’im zordur gideni getirmek
Gidenin acısı unutup gülümsemek
Vuslat kapısına koşarken kapalı görmek
Duymadın beni terk ettin gittin sen
Gittin de şimdi mutlu mu oldun sen
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-





Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç