Bu Blogda Ara

29 Eylül 2015 Salı

Seyir Eyledim Âlemi


Seyir eyledim âlemi derin derin
Bu dünyada kalan var mı diye serin serin
Kalan yokmuş hepsinin mezarı derin
Günah çok mezarlar olmaz ki serin
Nefret kin ile gezen günah senin eserin
Deme sakın bu benim kaderim

Dert kapısına varınca az sabır eyle
Muhabbetle sen onu misafir eyle
Derman peşinden gelir düşünme endişeyle
Derman ile başın olacak işte serin
Nefret kin ile gezen günah senin eserin
Deme sakın bu benim kaderim

Gözlerinde yaş var ise üzülme
Gülümsemede vardır iki büklüm bükülme
Derdi olanın kapısına hemen var geri çekilme
Nefret kin ile gezen günah senin eserin
Deme sakın bu benim kaderim

Aç olanı doyur sende doy
Merhametini sende ortaya koy
Nefret kini bedeninde soy
Nefret kin ile gezen günah senin eserin
Deme sakın bu benim kaderim

Dünyada yok ise merhametin
Mezarda boşuna merhamet arama
Gönlünde güller açmadı ise
Mezarında açan güller bekleme
Nefret kin ile gezen günah senin eserin
Deme sakın bu benim kaderim

Merhametle hak yolunda yürüyenler
Gonca gülleri âleme ekenler
Cennet sizin eseriniz Allah diyenler
Nefret kin ile gezen günah senin eserin
Deme sakın bu benim kaderim



Kul Mehmet’im iman ile ol tez elden
Gönül bahçende güller açsın şimdiden
Böyle gelmiş gider deme ezelden
Merhametli ol dağıt merhametini elden
Ölüm gelir sen ölmeden var  gönülden
Nefret kin ile gezen günah senin eserin
Deme sakın bu benim kaderim

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç