Bu Blogda Ara

25 Kasım 2015 Çarşamba

Gönlüm Razı Niçin Olmadı

gönül,razı,ateş,


elimle gülü tuttum, bilmem elim kanadı
yarimi seveyim dedim , nedense gönlüm ağladı
aşktan bilmez yarim, kolumla  dilim bağladı
bırakıp gideyim dedim ,gönlüm razı niçin olmadı

haset edip yare küseyim dedim, dilim razı olmadı
elimi kaldırdım, hafif vurayım dedim, elim azı bulmadı
gönlümden çıkarayım dedim, gönlüm dedi kırma sazı,
 kılma tek başına, cenaze namazı
bırakıp gideyim dedim, gönlüm razı niçin olmadı

misal, az ayrı yatayım dedim, yatak diken oldu battı
gönlüm dedi hani seviyordun, ne oldu, hal böyle iken, uykum kaçtı
gönlüm dedi, sevecektin bir ömür boyu, kim yolda geciken, haklı çıktı
bırakıp gideyim dedim, gönlüm razı niçin olmadı

hoş bir seda ile, şiirler okudum, hiç anlamadı
karşısında saatlerce durdum, dönüp hiç yüzüme bakmadı
karşıma aldım, durmadım sordum ,sorumu hiç duymadı
bırakıp gideyim dedim, gönlüm razı niçin olmadı

Kul Mehmet'im, bin bir zahmet, içinde gönlüm
lanet ettim şeytana, az Rahmet, okudum güldü ömrüm
sevmeye dedim devam, kıyamet mi ,kopacak gönlüm
bırakıp gideyim dedim, gönlüm razı niçin olmadı
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-








Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç