Bu Blogda Ara

27 Kasım 2015 Cuma

Medine Gönlümün Gülü



Medine gönlümün gülü
Bağrında öter bülbülü
Nur Resul merhametin gülü
Onsuz hayat zaten ölü
Resulü aradım bulamadım
O nur yüzü göremedim
Kara toprak almış onu
Bitti ömrüm geldi sonu

Bir nefeslik dünya altı üstü
Resulüm sensiz dünya küstü
Aradım seni her akşamüstü
Feryadım yüreğime düştü
Resulü aradım bulamadım
O nur yüzü göremedim
Kara toprak almış onu
Bitti ömrüm geldi sonu

Ferman sende yüce Rahman
Gül Resulle gönderdin iman
Seninleyiz biz her zaman
Zalim dünya vermez aman
Gönlümüzdesin her an
Resulü aradım bulamadım
O nur yüzü göremedim
Kara toprak almış onu
Bitti ömrüm geldi sonu

Ağlarım ben gece gündüz
Göremedim ben nurdan o yüz
Gittin ya nebi dünya oldu ters yüz
Yanlış yollar oldu düz
Yollara doldu sensiz öküz
Resulü aradım bulamadım
O nur yüzü göremedim
Kara toprak almış onu
Bitti ömrüm geldi sonu

Yolunda var ümmetin kutlu yolu
Yolunda gidenin Allah katında nurdan yeri
Sensiz olan zaten nefis şeytanın esiri
Sensiz kısılır gönül kafesi
Sensiz çıkmaz gönül sesi
Resulü aradım bulamadım
O nur yüzü göremedim
Kara toprak almış onu
Bitti ömrüm geldi sonu

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç