Bu Blogda Ara

22 Kasım 2015 Pazar

Şarkılar senin gözlerinde öyle güzel ki...



Şarkılar senin gözlerinde öyle güzel ki
Aşkın kalbimde inan bana öyle özel ki
Kollarında bir gün ölürüm bana inan ki
Gözlerinde kaybolmak inan bana çok güzel

Şarkılar senin gözlerinde öyle güzel ki
Senden evvel hayat inan hiç güzel değil ki
Sensiz hayat hayat değil büyük bir çelişki
Gözlerinde var olmak bakmak inan çok güzel

Şarkılar senin gözlerinde öyle güzel ki
Hayal değil bu düş değil bu inan benimki
Mutluluk elbet olacak aşkım hep bizimki
Gözlerinde yaşamak inan canım çok güzel

Şarkılar senin gözlerinde öyle güzel ki
O şarkıları yanında dinlemek enfes ki
Seninle yaşamak sevgili birinci mevki
Gözlerinde hayata bakmak inan çok güzel

Şarkılar senin gözlerinde öyle güzel ki
Gönlünde açan kokar güllerde bülbüller öter
Seni sevmeyen bu kul ölür biter gider
Gözlerinde hayata bakmak inan çok güzel

Şarkılar senin gözlerinde öyle güzel ki
Seni seven âşık cennet kapısında bekler
Mutluluğu ömrüne yar ilmik ilmik örer
Gözlerinde hayata dalmak inan çok güzel

Her sabah gözlerinde kendimi ben hep gördüm
Gönlünün derinliklerine kendimi gömdüm
Senden önce mutluluk nedir bilmedim hep öldüm
Gözlerinde gönül kapını çalmak çok güzel
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Not:Şarkılar gözlerinde öyle güzel ki-sözü alıntıdır-













Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç