Bu Blogda Ara

2 Kasım 2015 Pazartesi

Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm...



Türkiye'm Türkiye'm benim ülkem
Seni gönlüme almadan nasıl gülem
Seni bırakıp hangi ülkeye gidem
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Türkiye'm Türkiye'm benim vatanım
Seni gece gündüz gönlüme katanım
Senden nefret edeni uçuruma atanım
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Türkiye'm Türkiye'm benim canım
Cennet çiçeği kokar her bir yanın
Senin isminle atar damarımda kanım
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Türkiye'm Türkiye'm benim yurdum
Ben seninle ne güzel hayaller kurdum
Senin bağrında nice destanlar okudum
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Türkiye'm Türkiye'm benim ata yurdum
Sanma cümlemizle seni bende unuttum
Gece gündüz dua ile Rabbimle seni konuştum
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Türkiye'm Türkiye'm benim toprağım
Şehit kanıyla yıkandı her karış toprağın
Düşman gelse de seni vermeyiz akın akın
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Türkiye'm Türkiye'm benim ana ocağım
Toprağında doğdum öleceğim ana kucağım
Senin toprağında mezarımda rahat yatacağım
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Türkiye'm Türkiye'm benim aşk diyarım
Sen varsan o zaman bende seninle varım
Senin toprağında yetiştim sensiz ağlarım
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm       

Türkiye'm Türkiye'm benim can dostum
Senin yoların da yürüdüm sevginle okudum
Sende kendimi gülümseyen insanlığı buldum
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Düşman gelse de nefreti ile üçü beşi
İman dolu göğsümüzle yıkamazlar kardeşliği
Namert eli değmez sana sönmez iman güneşi
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

İçinde gezse de sırtlan elinde nefret kafesi
Kim sokar kükreyen aslanı esaretle yetmez nefesi
Tek tek dökülür kardeşliğimizle yolda üçü beşi
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm


Kul Mehmet'im insanız beşeriz şaşarız
Sanmasınlar bu ülkeyi terk eder kaçarız   
Ecdat yadigârı onlarla yatar kalkarız
Güzel ülkemin insanı güzel Türkiye'm

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç