Bu Blogda Ara

1 Kasım 2015 Pazar

Varmalıyım Sana...



Bulmalıyım
Doğan güneşin sıcaklığını
Doğduğu ufuktaki izini
Ayakların her takıldığında düşlerine
Karanlıkta kalan kısmına
Doğan güneş ile aydınlatmalıyım
Düşlerine doğan güneşi bulmalıyım
Yoksa ahınla haşre kadar yanarım
Bir adım atarken nefessiz adımlarında
Nefesini bulmalıyım
Koşmalıyım sana doğru
Ahındır yüreğimi kor alev yakan
Gamından cefandan
Harap olmuş ömrüne
Derman olanı bulmalıyım
Koşmalıyım
Koşamıyorum
Varamıyorum sana
Ayaklarımda prangalar
Gece yarısı dönerim
Bir o yana bir bu yana
Yürüyemem
Kırılmış ayaklarım
Bekleyişin soldu
Ben yürümeyince
Ama yinede yürüyeceğim
Önümdeki duvarları yıkarcasına
Ayağımdaki prangaları kırarcasına
Ayaklarım paramparça olsa da
Varmalıyım sana
Deli deli poyrazlar esmeden
Ayrılıklar kapısını açmadan
Varmalıyım sana
Ulaşmalıyım
Kavuşmalar küsmeden
Sırtını dönmeden
Özlemler kalabalık kalabalık
Odama dolmadan koşuşmadan
Vuslat gülümserken ufukta
Son adımına atmasına ramak kalmadan
Yok, artık bahane aramak
Yol uzun diye
Yollar dikenli çukur diye
Yok, bozguna uğramak
Vaaz geçersem
Senin dünyandan önce
Benim dünyam yok olur gider
Sana retorik şiirler yazamasam da
Birbiri ile kesişen sokakların
Başında seni bekleyemesem de
Ayrılıklar kapısını açmadan
Varmalıyım sana
Ulaşmalıyım sana
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç