Bu Blogda Ara

7 Kasım 2015 Cumartesi

Rezil israil...




Ey israil zalim gömeceğiz seni nefretine toprağa
Sen az daha gülümse tutan olmayacak matemini
Gönül yapanlar yolda geliyor sonun iyi olmayacak
Nefretinle boğulacaksın yatacak mezarın bulunmayacak
Yakışır sana nefretinde cehennemde yanmak zalim İsrail

Kirpikleri bularsın kana bakmazsın karşında insan mı değil mi?
Senin nefretini yıkanlar gelirken bakmayacak yazık olur mu canına
Bundan sonra sana bahar yok hep yolun çıkacak zemheri kışına
Nefretinle boğulacaksın yatacak mezarın bulunmayacak
Yakışır sana nefretinde cehennemde yanmak siyonist İsrail

Ya rabbim sen gariplerle berabersin duamızı kabul et gönlümüzü şad et
Siyonist rejimle bir olup Müslümanlara zulüm edenleri sen kahır et
Rahmetin yardımınla ile siyonistleri yıkacak azim acı kuvvet ver bize
Nefretinle boğulacaksın yatacak mezarın bulunmayacak
Yakışır sana nefretinde cehennemde yanmak rezil İsrail

Kul Mehmet'im Rabbim yolunda boşa gezenlerden eyleme eyle yardım
İmanla zafere doğru yürüyelim yıkılsın zalim iman yolunda adım adım
Zafer senin yardımınla bilirim kalmadım beklerim sende Kadir isminle yardım
Nefretinle boğulacaksın yatacak mezarın bulunmayacak
Yakışır sana nefretinde cehennemde yanmak siyonist İsrail



Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç