Bu Blogda Ara

14 Kasım 2015 Cumartesi

Hala Yüreğim Yanık





























Ben gönlünde düştüm düşeli
Yine sensin gönlümün güzeli
Sen hala beni üzdün üzeli
Gönlüm vaaz geçmiyor
Hala yüreğim yanık
Soğutmak istesem de
Sana karşı soğumuyor
Kaç mevsim geçti üstünde
Yüreğime hala kar yağmıyor
Hala seninle bahar ayında
Gözlerine dalmış
Seni hala seviyor
Dudaklarının izi tadı
Hala dudaklarımda
Teninin sıcaklığı
Hala tenimde
Senden bir kırıntı
Kalmadı sansan da
Hala sen varsın
Ayrılık rüzgârını
Estirdiğini bilsem de
Esen bahar rüzgârı sanki
Sen kokan
Esen kasırga seni
Yüreğimde söküp atamadı
Ben gönlünde düştüm düşeli
Yine sensin gönlümün güzeli
Sen hala beni üzdün üzeli
Gönlüm vaaz geçmiyor
Hala yüreğim yanık
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç