Bu Blogda Ara

8 Kasım 2015 Pazar

Saldım Gurbete Kendim...

                                                       

Seherde gördüm güzel baktı yüreğim deldi
Yanakları gamzeli aklım başımda gitti
Hasreti ölüm sanki gönlümü yaktı geçti
Saldım gurbete kendim bu kaderin eseri

Gel güzeller güzeli sensiz yüzüm gülmedi
Sendin gönlüm özeli beklerim yar gelmedi
Aşk gönlümde gezeli sanma yüzüm gülmedi
Saldım gurbete kendim bu kaderin eseri

Keremi sonsuz Rabbim bu güzeli bana yaz
Onun olsun bu kalbim etme yârim bana naz
Gamzelim olmasın el gönülden sevsin beni
Saldım gurbete kendim bu kaderin eseri

Ömrümü ona verdim alsın gülsün alsın haz
Gonca gülleri derdim senin için yar bu yaz
Gelmedin yar bekledim dondum çıktı bak ayaz
Saldım gurbete kendim bu kaderin eseri

Tez buldum geç kaybettim oldum ben bir serseri
Ben işte o an bittim oldum aşkın kanseri
Aldı o ecel seni elden ne gelir şimdi
Saldım gurbete kendim bu kaderin eseri

Kul Mehmet'im inledi feryadımla gökyüzü
Bittim kalmadı sözüm verdim ben namus sözü
Geleceğim yanına ecel bekletme bizi
Saldım gurbete kendim bu kaderin eseri
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç