Bu Blogda Ara

29 Şubat 2016 Pazartesi

Matemimi Gören Yok



Hasretinden nasıl yaşanır ölüm gibidir geçen zamanlar
Gözlerimde kanlı yaşlar akar şimdi onlardı bir zamanlar güzel anı yaşayanlar
Ha ölüm ha hasret ikisi de yokluğundan çıldırmak
Ben ağlarım senle âlem güler bana ne matemimi gören yok

Bir kez gülemedim seninle ömrümde
Bir aşk kokusu aradım zülfün tellerinde
Kendimi bir an bile göremedim gönlünde gözlerinde
Ben ağlarım senle âlem güler bana ne matemimi gören yok

Kul Mehmet'im sevdiğinde aşk olmayınca neylersin
Terk eder gezindiği şehirleri terk eder gidersin
Viran ellerde yatar kalkar bir gün ölür gidersin
Ben ağlarım senle âlem güler bana ne matemimi gören yok


Mehmet Aluç-Kul Mehmet 

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç