Bu Blogda Ara

29 Şubat 2016 Pazartesi

Sar Sen Beni

aşk,candan,incitme,gül,kokan,insaf,



Candan sevdim ben seni
Dile düşürdün sen beni
Yeter artık incitme beni
İnsaf ette al sar sen beni

Aç gül kokan sinene gireyim
Sen sevmez isen söyle nereye gideyim
Candan sevenim ol artık sevdiğim diyeyim
İnsaf ette al sar sen beni

Aç kolların sar beni ben güleyim
Gönlümdeki gülleri önüne sereyim
Açmazsan gönül kapını izin ver öleyim
İnsaf ette al sar sen beni

Bizi bizden ayıran sürüne
Ağzı burnu yerlerde sürüne
Sürünsün bu alemde döne döne
İnsaf ette al sar sen beni

Gülümseyerek gel bu gönlüm narin
Aşk ile yaklaş bana yanmazsın bu gönlüm serin
Allah’ın emri ile iste olayım sana gelin
İnsaf ette al sar sen beni

Gönül sevmez ise o gönül tez çürür
Bu bedende aşk olmaz ise zor yürür
Aşk ile seven tüm güzelliği gönlünde görür
İnsaf ette al sar sen beni
Yar gönlünü günde bin defa dolaştım
Aşk denilen güzellikle yarim boynuna sarıldım
Aşk ile sevdim sanma severken yanıldım
İnsaf ette al sar sen beni

Kul Mehmet’im ne yapayım malın çoğunu
Vermez mal bana yarin yokluğunu
Aşk ile sevdim ben bilirim yarin güzel huyunu
İnsaf ette al sar sen beni


Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç