Bu Blogda Ara

9 Temmuz 2016 Cumartesi

Hak Yolunda Hakka Koşuyorum

 Hak Yolunda Hakka Varıyorum
   Hak yolunda hakka koşuyorum
Hak aşkıyla ben coşuyorum
Hak ile gece gündüz olmak istiyorum
Rabbim hak dostun yolunu göster
Hak dostunla bu kulun gönüllere sana varmak ister

Hak yolda gönüllere varıyorum
Hak dostunu içinde görüyorum
Hak aşkıyla gönüllere giriyorum
Hak dostuyla muhabbete eriyorum
Hak dostunla bu kulun gönüllere sana varmak ister

Kul Mehmet’im Rabbim senle yaşıyorum
Hak nurunu gönlümde imana katıyorum
Hak dostunla gönüllere varıyorum
Hak nurunla hak dostunla gönülleri sarıyorum
Hak dostunla bu kulun gönüllere sana varmak ister
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç