Bu Blogda Ara

4 Temmuz 2016 Pazartesi

Kendimi Bulamadım ki Kaybedeyim


Ara derler kendini sen ara
Ara bul kendini düşmezsin dara
Nasıl arayayım söyleyin bana
Kendimi bulamadım ki kaybedeyim
Kaybolduğunu bilmeyen neyi araya
Kaybetmediğimi söyleyin nasıl bulayım

Yüreğimde yara saplı durur sanki bir hançer
Sabırla bekle derler elbet bu yara geçer
Sabrı bilmezsem bu yara nasıl iyileşir geçer
Sabrı bulamadım ki ben dermanı bileyim
Dermanı bilmeyen sabrı nasıl nerde bilsin

Arayıp bulmak için kul neyle ola
Kul Rabbini bilmezse kendini nasıl bula
Şimdi kendini kaybeden Rabbi ile ola
Rabbi ile kendini bulan kul orada dura
Rabbini bulan sabır dermanla olur  
Arayan kul kendini Rabbi ile ancak bulur
Bula kul kendini Rabbi ile bula Rabbi ile ola

Şimdi kaybedersen kendini, ara nefis şeytan yanında
Al nefis şeytan yanında kendini, var Rabbin yanına
Var Rabbin yanına var Rabbin yanına

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç