Bu Blogda Ara

9 Temmuz 2016 Cumartesi

Yarin Tatlı Canına

 Yârin Tatlı Canına

Aşkın gönülde bitmez tatlı sancısı
Atsa beni yârin gönül kapısına
Ben gönülleri sevenlerin hancısı
Alsa aşk sarsa beni yârin tatlı canına

Kader yolunda sevdiğim yoldaşım olsun
Alsın gönlündeki aşkı gönlüme doldurdun
Eğer almaz isem o aşkı beni uçurumlara atsın
Alsa aşk sarsa beni yârin tatlı canına

Aşk düşse seven gönül elime
Aşk dokunsa bu tatlı dilime
Seven gönül gönül kapıma uğrasa
Alsa aşk sarsa beni yârin tatlı canına

Kul Mehmet’im hayallerin saldın yellere
Al kalemi yaz aşkını sevdanı gönüllere
Aşkı alıp bölemezsin yayamazsın yıllara
Alsa aşk sarsa beni yârin tatlı canına

Mehmet Aluç- Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç