Bu Blogda Ara

16 Mayıs 2015 Cumartesi

Çözülüyor Zaman Ömür


Cesedimle nefsimi uyutarak varıyorum Rahman’a
Çözülmeyen dilim çözülüyor dağılıyor her ana
İlahî aşk ile yürürken koşuyorum sonsuz zamana
Çözülüyor zaman ömür merhametin gölgesinde

Ellerim huzurla açılır semaya gönlüm sana aç Rahman
Sen olmazsan Rabbim esir düşüyorum nefsime şeytana
Kalbim sensiz ritmini yitiriyor arayıp bulamıyorum her an
Çözülüyor zaman ömür merhametin gölgesinde

Secde ile ilahî imanın denizinde yüzüyorum Rabbim gülümseten sıcaklığında
Şefkat ile üzerime örttüğün merhametin kanatları bir tüy gibi dokunuyor
Dua dua sana yalvarırken sen umman umman sarıyorsun beni şefkatinin cennetinde
Çözülüyor zaman ömür merhametin gölgesinde

Günahlarım dökülüyor tonlarca her abdest aldığımda her secde ile şereflendiğimde
Menfaat kokan nefis ile şeytan eriyor Rabbim huzurunda Tekbir ile onurlandırdığında
Veda busesi gibi kaçarken önümde dünya rükû ile sana teslimiyetin ummanında
Çözülüyor zaman ömür merhametin gölgesinde

Zahmetin Rahmetin tecellisi ile eridiği Tahiyyat ile şereflendiği anda
Dokunuyorsun gönlüme Rahman’ım sanki iman dolaşıyor damarlarımda
Gül Resulün nefesi karışırken nefesime secde ile şerefleniyorum sonsuza kadar
Çözülüyor zaman ömür merhametin gölgesinde

Ötelerin ötesinde cennet gülümserken son selamın umman denizinde
Mukaddes salavat ile çözülüyor duamın sırrı kabul edilen mübarek ikliminde
Gönlümdeki kapkaranlık hisler nurlanıyor âmin demenin kanatlarının çırpması ile
Çözülüyor zaman ömür merhametin gölgesinde
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç