Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Rabbim şükürler olsun sana




Yüceler Yücesi Rabbim şükürler olsun sana
Sabahın seherinde ezan sesi ile ömrüme ömür katın
Secde ile dünya ve ahiretime sevap ile nurlar kattın

Sabahın seherinde ezan dinlemez iseydim ömürden tat alamazdım
Secdeye varıp secdede olmazsa idim hayattan hakiki tada varamazdım

Ya Rabbim seni hakkı ile şükür edemedim sadece secdede şükür edebildim
Günah ile geçen ömrümü aldın sildin nurunla yeni hayat şükür yolu çizdin

Bir ömre binlerce secde şükür sığdırdın sen olmasaydın azap düşerdi payıma
Yollarıma nurunla güller serptin şükür deryasın da gezdirdin secde düştü payıma

Merhametin kokusunu koklattın secde de bana yüce Rabim şükürler olsun sana
Nur Kur’an Nur Sünnet ile yolumu aydınlattın Rabim şükürler olsun sana
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç