Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2015 Salı

Sev beni sende biraz


Dalda sallanır kiraz
Haydi, bana gül biraz
Gönlünü bana yaz
Sev beni sende biraz

Yaklaş bana az biraz
Yanağından bir buse ver olsun az
Seninle olur kışlar yaz
Aşkımı kalbine kaz

Elimde kırık saz
Ne olur etme naz
Severken al haz
Küsmek alınmaz ki baz

Evin önünde geçer kaz
Gönül sazın eline al sende çal biraz
Yanakların sanki kiraz
Ne olur yapma bana naz

Ne olur olma sakın kurnaz
Sevgime etme sen itiraz
Aşkınla sev beni çapraz
Yönün çevirme biraz

Kul Mehmet sevmez az
Elimde kırık bir saz
Çalayım dinle biraz
Sende söyle olsa da az


Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç