Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2015 Salı

Yanılırmış İnsan Demek Ki


Duydum kahroldum terk etmiş sevdiğin
Zayıflamışsın derdinden kederinden
Tutmamış ilk günkü gibi seni ellerinden
Gülmezmiş bazen insan kendi kaderinden
Çok mutlu olacaksınız sanırdım ilk gördüğümde
Yanılırmış insan demek ki ilk gördüğünde

Gözleriniz gönlünüzce buluşunca volkan kaynardı
Bunlar ne hoş konuşur bakışır etmez derdim lakırtı
Söyle bana çekinme o vicdansız seni nasıl kızdırdı
Çıkmadı değimli beklediğin gibi bir âdem evladı
Çok mutlu olacaksınız sanırdım ilk gördüğümde
Yanılırmış insan demek ki ilk gördüğünde

Aşk limanı sanırdım sizi yanaşmak isterdim iskelenize usuldan
Bir şeyler öğrenmek aşk’ı yaşamak için kısa olan yoldan
Aşk sanki kanınızı kaynatırdı saldırırdı sanki iki koldan her yandan
Ağzım açık kalır yatardım hayran kalırdım yaşardım aşkı sizinle bedavadan
Çok mutlu olacaksınız sanırdım ilk gördüğümde
Yanılırmış insan demek ki ilk gördüğünde

Boş ver be Şeyda ben varım yanında arkadaşın
Anlat bana onda bulamadığını arayalım benim can yoldaşın
Korkma bakmam sana aşk gözü ile bende olan sana az gelir şaşkın
Yanaş yamacıma az gül eskisi gibi güller açsın mahallemizde
Bırak onu yerde kalsın elinde duran diken gibi batan çıkın
Çok mutlu olacaksınız sanırdım ilk gördüğümde boş ver sen gülümse
Yanılırmış insan demek ki ilk gördüğünde seninle benim gibi
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç