Bu Blogda Ara

26 Aralık 2015 Cumartesi

Öyle İse Devam Et Yoluna.



En sonunda anladım sevmeyenin gönlü dar bana
Derdini aşkını anlatsan da anlamam ben diyor sana
Aşkı sevgiyi yudum yudum tattırsan da içmem diyor kana kana
Öyle ise devam et yoluna uğraşma zaman geçiyor boşa

Gönül kuşunu teslim etsen de sen ona
Bakarsın başlangıca değil gidiyor ahvali kötü sona
Bu nedenle fazla uğraşma gönlünü verme ona
Öyle ise devam et yoluna uğraşma ömür geçiyor boşa

Acı olsa da sen yaşa bu gerçek olan gerçekle
Yoluna yeni seven çıkar hem de büyük bir destekle
Bakarsın Aşk’a senden fazla olur istekle
Öyle ise devam et yoluna uğraşma an geçiyor boşa

Bu gerçek belini bükse de sabırla devam et yola
Sırtındaki yükü alan mutlaka çıkar yola
Bu yolda mutluluk sabırla gönlüne dola
Öyle ise devam et yoluna uğraşma hayat geçiyor boşa

Yuvasız kuşun ötelerde uçarda gelir
Başına dünya evi kurmak için coşar da gelir
Gözün açıp kapadığın da mutluluğu önüne serer
Öyle ise aramaya devam et vefasızla uğraşma günler geçiyor boşa

Kul Mehmet’im çok az bulduğun kar sana
Az bulduğun mutlulukla yapışır o seven cana
El ele yürü bu yolda varırsın bu yoldaki üç günlük hana
Bu az mutlulukla devam et yola insanları sev ömür geçmesin boşa

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç