Bu Blogda Ara

25 Aralık 2015 Cuma

Yolundan Ayrı Kalmak




Rabbim senden ayrı olmazdım
Nefis şeytanla gezmezdim
Ayrılık nedir hiç bilmezdim
Meğer ayrılık acıdan acıymış
Varlık dünyasında yoklukla yok olmakmış
Yolundan ayrı kalmak kabir azabıymış Rabbim

Nefis şeytan ardan namustan edecek
Helal var iken haram ile yok edecek
Nefis şeytan beni hiç sevmeyecek
Beni tekrar ulaştır yoluna rabbim
Beni benimle nefsimle şeytanla bırakma
Yolundan ayrı kalmak kabir azabıymış Rabbim

Beşerim bilmedim sonumu
Gençliğime güvendim seçemedim yolumu
Bilirim derken bilemedim yönümü
Acizliğimi bilmeden kaybettim yolumu
Varlık dünyasında yoklukla yok olmakmış
Yolundan ayrı kalmak kabir azabıymış Rabbim
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç