Bu Blogda Ara

21 Aralık 2015 Pazartesi

Yalnızlık dolu bir şafakta





Yalnızlık dolu bir şafakta
Umutlar ver bana seni beklerken ayakta
Biraz senden ben olsam da uzakta
Kokun gezer etrafımda kıyıda bucakta
Geceler gözyaşımla ıslanırken seccadeler
Duamda sen varsın her hücremde
Cehennemi yaşasam da son dönemde
Secde ile kurtuldum akıllı bir biçimde
Yüreğimin gücü seni sarmaya hazırken
Bir yumruk gibi sert sözün batarken diken diken
Yanımda dururken beni sevmemen ne saçma
Seni severken bak gözlerime ne olur kaçma
Gücendin ise sözlerime özür dilerim yüreğimi yakma
Sesiz sesine ses olmaya hazırım
Sessizliğine sessizlik olmak istemem
Aşk ile sen yüreğimde bir parçasın
Eğer bir parçam olmasaydınız
Terk eder giderdim senden önce
Mevsimler gülüyor sen gülünce
Yalnızlık dolu bir şafakta
Umutlar ver bana seni beklerken ayakta
Kalbine girmek için bekliyorum şafakta
Görürsün beni sen bir bakışta
Budur senden dileğim bu son yalvarışta
Yüreğimde kopan fırtınaları gel gör
Yüreğim sensiz zaten hasta
Gelmeyeceksen haber ver
Kendimi hazırlayayım en başta
Son nefesimi de vereyim şuracıkta
Sende mutlu yaşarsın uzaklarda
Bende kurtulurum bu ıstırap dolu yaşamda
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç