Bu Blogda Ara

12 Ocak 2016 Salı

Aradım Yolun Kaybettim


Aşkın yüzüne güldüm sende gülersin dedim
Gece gündüz döndüm ben seni güldüremedim

Zülfüne sarıldım ah yerden yere vurdun
Aşkın güzelliğini sana sevdiremedim

Aşk ile yandım ki ben sen yanmayasın dedim
Aşkın ile yandım ben sana gösteremedim

Tuttum elinde salma dağlara sen duymadın
Attın beni dağlara dönüşü göstermedin

Naçar kalırsam beni sen unutma hiç dedim
Naçar kalmak nasılmış sana öğretemedim

Saldın beni dönülmez dağlara unuttun sen
Yıllarca düşündüm ben seni hiç çözemedim

Sabır deryasında ben boğuldum yeter dedim
Yeniden sev sen diye koştum yolun görmedim

Sevmeyen yolu bulmaz ben seni candan sevdim
Kaldım hasret bağında gül yüzün sevemedim

Aşkla sevmez aşığın halini hiç bilmezmiş
Hasretinden yandım ben sana söyleyemedim

Kul Mehmet’im uzaktan göreyim ben razıyım
Karşısında durayım beni sev demeyeyim

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç