Bu Blogda Ara

17 Mart 2016 Perşembe

Açılsın Gönül Kapım


Mana kapısına varmak ister canım
Nefis şeytan ister aksın kanım
Mana kapısı ile açılsın gönül kapım
Önüme çıkan bin bir düşmanın var

Hak yolunda kul olmaya varamadım
Türlü türlü tuzakları aşamadım
Hak yolunda hak nuruna sarılamadım
Önüme çıkan bin bir düşmanın var

Manaya varmadan kırıldı dizim
Hak yolunda cümle kardeşler bizim
Nefis şeytana geçmiyor sözüm
Önüme çıkan bin bir düşmanın var

Hak yolunda sıkıntıya dayanamadım
Mana kapısına varınca duramadım
İçimde gezen benliği vuramadım
Önüme çıkan bin bir düşmanın var

Var git Kul Mehmet az daha sabırla bekle
Mana kapısına varmak için imanı benliğe ekle
Sıkıntı kapısında yüklerin al sabır kapısında şevkle bekle
Önüne çıkan düşmanların yıkılır bir bir
Kul kabından mana kabına akarsın bir gün
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç