Bu Blogda Ara

15 Mart 2016 Salı

Hoşlukla

 


Gönlümü vereyim yârin gönlüne
Yönümü döneyim yârin yönüne
Hayatım devam etsin seninle
Süpürüp alsın beni bu boşlukta

Edep ile bakışı bir başka
Yürümek istiyorum onunla aşka
Yüreğimdeki tatlı o telaşla
Süpürüp alsın beni bu hoşlukla

Onu her gördüğümde kesilen soluğumla
Onu her gördüğümde ona uçan varlığımla
Tertemiz gülüşüyle cennete varışımla
Kucaklayıp alsın beni bu hayranlıkla

Her gelen gözümde bıraktı yaş
Eline alan üzerime attı taş
Her an ağrıyarak düşündü bu baş
Bükük boynumla alsın beni şaşkınlıkla

Başıma olur altından taç
Onu gördüğümde gönlüm demez kaç
Beni kollarına al mutluluk saç
Gülümseyen kollarınla al ben sar bu tatlılıkla

Çile denizinde beni kurtaran
Ağlarken gelip elimi tutan saran
Gülümseyen gözleri ile bana can olan
Canıma can olan canınla beni al bu mutlulukla

Kul Mehmet’im sevdim aşk deryasına yürüdüm
Gözlerimde yaşlar akarken onu karşımda gördüm
Şefkatli kolları ile boynuma sarıldı o an cennete yürüdüm
Cennet bakışınla beni al o bakışınla al sar beni cennet kokunla
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç