Bu Blogda Ara

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Cennet Kokulu Annem

Artık bana anne demek yasak Annem
Yüreğimdeki yasla yatıyorsun Annem
Cennet mekân nur mezarında bana bakıyorsun Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Yürek parça parça olurmuş şimdi bildim Annem
Gideren arkanda gitme diyemedim Annem
Belki de seni senden çok sevemedim Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Dilim koptu artık anne diyemiyorum sevinçle Annem
Uçtun gittin cennetine sana gülümseyen melekle Annem
Artık yaşıyorum düğmeleri olmayan yırtık gömlekle Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Ah anneciğim bilirim giden bir daha gelmezmiş Annem
Senin gibi kimse bir daha beni sevmez Annem
Gülmek istesem de artık gönlüm yüzüm gülmez Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Kim dokunur sımsıcak öpücükle geceleri yanağıma Annem
Kim alır bir çocuk gibi beni artık kucağına Annem
Ararım bulamam artık o senin cennet sıcaklığını Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Gittin beni yalnız bıraktın Annem
Ben böyle ağlamayı bilmezdim öğrettin ağlattın Annem
Giderken gönlümde koca dağlarım yıkıldı Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Gönlümdeki sensizlik dikeni büyürken kanatıyor Annem
Mis kokunu gülüşünü mevsimler aratıyor Annem
Gelmek istesem de yanına ecelim izin vermiyor Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Artık yurdum yuvam sensiz kaldı bucaksız Annem
Sensiz ömrüm hayatım bak sensiz oldu anlayışsız Annem
Senin kokunu sesini ararım durmam aralıksız bulamam Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Gökyüzünde binlerce yıldız gibiydin Annem
Her an gönlüme doğardın Annem
Şimdi gönlümde gündüzlerimde karanlık oldu Annem
Artık bana anne demek yasak Annem
                                                                  
Bana uzak değilsin her an kalbimdesin Annem
Harap olmuş gönlümde cennet çiçeğisin Annem
Uçsuz bucaksız viran gönlüme yayla ovasın Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Gittin sanma kaldım öksüz gülüşünle birlikteyim Annem
Gülüşün her zaman gönlümde saklamıştın kapısın açtım Annem
Senin gülüşünle çocuklarımı eşimi sevdim ben Annem
Artık bana anne demek yasak Annem

Kul Mehmet’im gülücüklerin gönlümde tomurcuk çiçek açtı Annem
Cennet mekânında mis kokuların bu dünyama saçıldı Annem
Kuruyan gönül pınarımda gülüşünle pınarlarım fışkırdı aktı coştu Annem
Artık bana anne demek yasak değil Annem
Artık dediğin gibi bütün Anneler benim artık Annem
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-
                                                                                     

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç