Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2016 Salı

Kaldım bir kemik deri

 
Sormayın bana artık
Unutamadım yârin adını
Gittiği günden beri
Görmez misiniz halimi
Kaldım bir kemik deri
 
Gözümün yaşı gibi akıyor
Damarlarım da aşkı
Sanki bana ötelerden bakıyor
Gittiği o günden beri
Görmez misiniz halimi
Kaldım bir kemik deri
 
Gördüğüm hakikat değildi sanki
Gördüğüm sanki oldu rüya
Çok seviyordum ben onu güya
Yaşayamazdım yaşıyorum onsuz hala
Görmez misiniz halimi
Kaldım bir kemik deri
 
Doğarken ağlıyordum ben
Hala ağlıyorum gittin gideli sen
Haydi, gel de bu hasretliği sen yen
Gülmek için arıyorum hala ben
Görmez misiniz halimi
Kaldım bir kemik deri
 
Gökyüzünde doğar yıldızlar
Sen yoksun yârim yaralarım sızlar
Beni görünce bana acıyor kızlar
Elimde kırık çalmıyor sazlar
Görmez misiniz halimi
Kaldım bir kemik deri
 
Elbet bir gün biter keder
Çektiklerim bana yeter
Yâri bırakır bu gönül sanmayın gider
Sevdiğim ötelerde bana gülümser
Görmez misiniz halimi
Kaldım bir kemik deri
 
Kul Mehmet’im beklerim her sabah
Bitsin derim gönlümdeki ah
Biter elbet sensizlikle imtihan
Tek dilimde çıkmasın eyvah
Görmez misiniz halimi
Kaldım bir kemik deri
 
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç