Bu Blogda Ara

6 Mayıs 2016 Cuma

Dinletemedim...

 
Uzaktan görsem razıyım halini
Zaten yaşıyorum ben hayalinle
Ufuklarda bekler dertlerin biri bini           
Ne olursun sen beni bir dinle
 
Sanki bana dersin sen inle
Kal böyle bu garip halinle
Nasıl kalırım sensiz son nefesimle
Ne olursun sen beni bir dinle
 
Ne olur ben az konuşayım sen dinle
Hayat geçmez sensiz böyle
Ne olursun az gönlümde serinle
Ne olursun sen beni bir dinle
 
Çıkıyorum her sabah yoluna
Ne olur taksan beni koluna
Çok mu sevmek geliyor zoruna
Ne olursun sen beni bir dinle
 
Bittim dedim sen dedin gittim
Bak gör işte bende halim arz ettim
Sen görmüyorum dedin gittin
Ne olursun sen beni bir dinle
 
Her gün rüyanda perişanlığımı göresin
Bensiz huzur nedir bilmeyesin
Yine koşup gülerek bana gelesin
Ne olursun sen beni bir dinle
 
Kul Mehmet’im destan gibi aşkımı söyledim
Seni candan sevdiğimi sen hiç görmedin
Bir gün olsun can kulağıyla beni dinlemedin
Artık beni dinlemene gerek yok sen gözümde öldün
Oysa gönlümde açan solmayan bir güldün
 
 
  Ben seni severken beraber güleriz dedim
Sen beni sevme git öl dedin ben bilemedim
Garibiz ya sana gönlümü gösteremedim
Hecelerle de senin işin olmaz göremedim
Dilimle de sırrımı sana söyledim de dinletemedim
 
 
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç